خریدار لوله داربست دست دوم|09366813005

خریدار لوله داربست دست دوم

 

خریدار لوله داربست دست دوم

خریدار لوله داربست دست دوم 3متری 6 متری

خریدار لوله داربست دست دوم به صورت کیلویی و شاخه

خریدار لوله داربست دست دوم به صورت نقدی در محل

خریدار لوله داربست دست دوم 14 کیلویی 17 کیلویی 21 کیلویی

خریدار لوله داربست دست دوم  در تمام نقاط ایران

پاسخگویی در تمام  طول شبانه روز با ما در تماس باشید

09366813005

داربست چیست

کاربردهای مختلف داربست لوله فولادی چیست؟

داربست لوله فولادی سازه ای ضروری برای تکمیل پروژه های ساختمانی بوده و خواهد بود. به طور کلی، این یک پلت فرم موقت است که برای پشتیبانی و ارتقاء کارگران و مواد استفاده می شود.

چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلف داربست کاربردهای مختلفی برای ساخت و ساز دارند. بسته به انواع آن، داربست با استفاده از فرآیندهای مختلفی ساخته می شود. اما یک چیز مسلم است، همه باید بدانند که چگونه یک داربست لوله فولادی را به درستی برپا کنند، زیرا این پلت فرم باید اطمینان حاصل کند که کارگران هنگام حرکت در اطراف سایت، ایمن هستند.

داربست لوله فولادی چگونه ایجاد می شود؟

داربست لوله های فولادی ده ها سال است که استفاده می شود. برای اینکه چنین ساختاری بتواند وزن کارگران و مواد را ایمن تحمل کند، فولاد ماده ضروری است زیرا دوام بی نظیر و مقاومت عالی در برابر آتش را ارائه می دهد.

داربست لوله های فولادی از فولاد گالوانیزه گرم ساخته شده است. هنگامی که به شکل لوله در آمد، به طور مشترک توسط اتصالات و اتصالات فولادی تنظیم می شود. برچیدن و نصب آن آسان است و آن را برای انواع پروژه های ساختمانی بسیار محبوب می کند.

داربست پایه دار

همانطور که از نامش پیداست، داربست پایه دار بر روی نردبان های متحرک یا سه پایه پشتیبانی می شود. با اتصال لوله های فولادی افقی به جفت پایه های شیب دار ساخته می شود.

داربست های پایه معمولاً توسط آجرکاران، نقاشان و گچ بران برای انجام کارهای تکمیلی و چیدمان عمومی استفاده می شود. با این حال، فقط تا 5 متر استفاده می شود. باید در یک زمین ثابت نصب شود تا اطمینان حاصل شود که می تواند بارها را با خیال راحت حمل و بین هر پایه توزیع کند.

داربست تک

داربست تکی که به عنوان داربست لایه آجری نیز شناخته می شود، معمولاً در سنگ تراشی های آجری استفاده می شود. این داربست که به عنوان یکی از اساسی ترین انواع داربست مورد استفاده در ساخت و ساز در نظر گرفته می شود، از یک چارچوب واحد از استانداردها، دفتر کل و پاتولوگ تشکیل شده است که در حدود 1.2 متر به دیوار متصل می شود.

استانداردها، ردیفی از لوله های عمودی، به موازات دیوار در حال ساخت به طور محکم در زمین ثابت می شوند. آنها در حدود 2 تا 2.5 متر قرار می گیرند. دفترچه ها، ردیفی از لوله های افقی، با استانداردهایی در حدود 1.2 متر تا 1.5 متر از دیوار به هم متصل شده اند. در نهایت، پوتلاگ ها از یک شکاف در دیوار استخراج می شوند و به یک انتهای دفترچه ها ثابت می شوند. آنها در حدود 1.2 متر تا 1.5 متر قرار می گیرند.

داربست دوتایی

داربست دوتایی که به آن داربست بنایی نیز می گویند برای کارهای سنگ تراشی استفاده می شود. ایجاد سوراخ در دیوارهای سنگی برای حمایت از پوتولگ ها چالش برانگیز است. بنابراین داربست دوبل دارای دو ردیف استاندارد است که به طور مستقل در زمین نصب می شوند.

این نوع داربست در مقایسه با داربست منفرد بسیار بادوام تر بوده و پشتیبانی بهتری را ارائه می دهد.

ردیف اول استانداردها در نزدیکی دیوار در فاصله 20 تا 30 سانتی متر قرار می گیرد. از سوی دیگر، ردیف دوم استانداردها کمی دورتر از دیوارها در حدود 1.5 متر ثابت شده است. با کمک هر دو فریم، putlog ها در جای خود قرار می گیرند.

برای دوام بیشتر داربست دوتایی، ترانسوم ها – مقاطع متقاطع نگهدارنده افقی – روی دفترچه ها قرار می گیرند.

داربست معلق

اکثر مردم این نوع را در نظر نمی گیرند زیرا از روی زمین ساخته نشده است. با این حال، این واقعیت را تغییر نمی دهد که از داربست های معلق برای بالا بردن کارگران و مصالح استفاده می شود.

داربست معلق یک سکوی کاری است که با استفاده از سیستم کابلی از دیوارها آویزان می شود. ارتفاع آن بسته به کار ساخت و ساز مورد نیاز برای دستیابی می تواند کاهش یا افزایش یابد. معمولاً برای کارهای تعمیر و نگهداری مانند نقاشی، تعمیر و نگهداری ساختمان و سایر پیشرفت های جزئی ساختمانی استفاده می شود.

داربست کنسولی

برای داربست های کنسولی، استانداردها توسط گروهی از سوزن ها پشتیبانی می شوند. این سوزن ها از سوراخ های دیوار خارج می شوند. نوع دیگری از داربست های کنسولی وجود دارد که در آن به جای دیوار، سوزن ها در داخل طبقات از طریق داربست دو قاب نگه داشته می شوند.